Bilder från resan, Australien

Hej på er!
Tänkte att det kanske är dags att lägga upp bilderna från kameran som jag tagit under resan!
 
De här är från första delen av resan i australien, uppe i Cairns när vi var på dagstur till Daintree nationalpark.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Airlie beach, whitsunday islands.
 
 
En av världens finaste stränder!
 

En av många misslyckade hoppbilder hahah..
 
 
 Fick även se ett halofenomen!
 
 
 
Whitsunday beach
 
En av många båtturer.
Daydream Island, härligaste stället!
 
Hoppade runt små söta wallabies på ön.
Hervey bay, fraser island
 
 
Här var vi på fraser Island, världens största sand-ö. Roligt nog så räknas den här vägen på stranden som en motorväg!
Maheno shipwreck
Eli Creek
Spindel så stor som min hand.. Var 5 cm ifrån att gå rakt in i den.. usch!
En annan promenad i regnskogen!
Brisbane
 
 Här var vi på Australia zoo, en söt liten koala!
 
Har inte så mycket andra bilder på kameran härifrån för det var så dåligt väder alla dagarna i Brisbane så vi gjorde inte så mycket här hehe.
 
Surfers Paradise
 
 
 
Gatan där vi bodde, mitt i stan!
Lite annorlunda julgrejer där haha
 
Älskar denna stad så mycket!
 
 
 
Även tagit väldigt lite bilder med kameran här..
 
Sydney
 
  En av alla utflykter med Annas kille Mick.
 
 

Här är lite bilder från Blue Mountains!
 
På väg ner för berget, här ville man inte ramla haha..
Riktigt mysigt ställe att sätta sig ner o ta en paus på!
Anna och Mick, på väg hem från blue Mountains.
Great Ocean Road
 
 
Träffade på en hel del kängurus!
 
 
 Bells beach, ett av de bästa ställena att surfa på i aus.
Våran fina bil vi bodde i under 5 dagar ;)
Kört längst en av världens finaste vägar.
Jag, Joel och en del av de 12 apostlarna
12 apostlarna
En kväll på stranden!
 
Första gången jag körde i vänstertrafik!
Rockpools.
 
 Den berömda skylten var vi såklart tvungna att ta kort med
Fick lov att diska i havet med sand som rengöring.
 
 
 
 
Johanna beach hade dom sjukaste vågorna jag någonsin sett! Helt galet vatten..
Men absolut finaste solnedgångarna!
 
Avslutar det här australieninlägget med en mysig puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0