Ca 4 veckor senare

Nästan så att jag glömt bort att jag hade en blogg att uppdatera också, haft lite för kul de senaste veckorna för att komma ihåg att skriva några inlägg. Sist jag skrev så var planen att vi skulle åka till surfers paradise några dagar sen Byron bay sen Sydney någon vecka efter, blev inte riktigt så! Vi bodde hos Joel o Jocke i surfers i ungefär 3.5 vecka istället för några dagar haha. Trivdes sjukt bra där, är så otroligt mycket miami beach över surfers! Vi bodde i deras lägenhet som var typ mitt i centrum så var perfekt läge på den. Blev ju inte sämre av att vi var med världens roligaste killar, saknar dom enormt mycket nu! Vi var i Byron bay nu i helgen som en sista helg med alla killarna, riktigt rolig helg men sjukt tråkigt när vi vinkade av dom på bussen :( men nu är vi i alla fall framme i Sydney hos Anna, Johannas kusin, där vi ska stanna i några veckor/månader. Just nu har vi ingen plan alls förutom att vi ska åka å hälsa på vår andra aussihalva i Melbourne när de flyttat dit. Kanske stanna i 4-5 dagar till haha <3 

Jocke på Ikea! 

Killarna fixar julgran





Jag o jojje på seaworld


Jetski show på seaworld 



Fixade pannkaksfrukost till killarna


Har bowlat lite! Självklart så krossade jojje allt motstånd!



Festat på 29onde våningen med några andra svenskar!



Har dock mest solat där borta i surfers, mindre bad då vågorna var en aning för höga för våra korta ben haha.. 

Haft "lite" stormigt 

 
Vart i nimbin med Joel, Jocke, Julius o Jonas. 
KULT! 

Sjukaste museet jag varit på haha.. 
Typiskt nimbin! 

Några utgångar har vi också hunnit med, vissa suddigare än andra! 


Byron bay :)
 



Kommentarer
Postat av: EMMIS

ÄLSKAR när jag får läsa och se bilder!!!!! LOVE YA

2013-12-16 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0