Shoes

 
Till nyårsafton måste man ju självklart ha de perfekta skorna. Tänkte faktiskt inte köpa ett par nya i år då jag tror att jag redan har två par som skulle passa perfekt till den blå klänningen jag beställde. Men till er som inte har hittat några än så börjar det vara dags! Tänkte tipsa om några jag hittade på nelly.se ikväll :) Om man har en svart ganska enkel klänning, vilket de flesta brukar ha, så kan man ju alltid göra outfiten lite roligare med ett par jävligt snygga klackar istället som de här första nedanför. Jag som redan har ganska mycket fokus på klänningen, då den har färg och är en paljettklänning, kommer ha ett par enklare svarta. Skulle dock inte tacka nej till de svarta med den snygga klacken här nere!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0