Måndag

Så har ännu en helg passerat och som ni kanske läst tidigare så har jag spenderat min helg i Umeå hos Janina. Har inte blivit någon uppdatering då jag haft lite dålig täckning haha.. Blev utgång i lördags på tc och det var riktigt kul faktiskt! Skönt med lite omväxling från Skellefteå.
 
Ny vecka och har lite saker att fixa innan jag åker ner till Västerås på onsdag eller torsdag. Måste kliva upp tidigt imorgon och fixa en tand som jag förstörde lite i miami haha. Sen ska jag börja packa inför Oslo för kommer inte hinna göra det sen när vi kommer hem igen. Känns jobbigt att börja packa för det är så fruktansvärt mycket saker som ska med..
 
 
Bild från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0