121207

Insåg just att jag verkligen behöver klippa mig, växer som ogräs haha. Får se om det hinns med nu innan jul, så himla upptagen hela dagarna med att vara arbetslös och kolla på serier så känns som att det inte riktigt finns tid. Skämt åsido men tror att det är svårt att få klipptid nu när alla ska vara fina inför jul och nyår. Skulle egentligen behöva färga håret också, tappade ju all färg i miami. Måste fundera vidare på detta!
Ni ser ju själva på bilden... är dock inte så risigt som det ser ut att vara haha, jag som har världens sämsta webcam bara.
Ps. har självklart på mig min VS-pyjamas. Ingen på south beach hostel eller särskilt i rum 222 som sett den. Var absolut inte det enda jag hade på mig alla kvällar då vi inte festade haha....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0